Natuur en Nutri- cosmetica

Huid, haren, tanden, nagels

Ziekte, stress, ongezonde leefstijl heeft meestal ook zijn weerslag op de huid, haren en nagels en tanden. Haren, huid en nagels kunnen daar veel te lijden hebben. De huid kan droog, schraal worden, haren zwak en dof of haaruitval krijgen en nagels sneller afbreken.

Gezonde voeding en leefstijl blijft de basis voor een goede conditie van huid, haren, tanden en nagels zowel bij ziekte en een goede gezondheid. Omdat de uitwendige organen door ziekte, stress, allergie, eczeem, ook uit balans kunnen raken kunnen deze ook ondersteund worden met op maat afgestemde Nutri-cosmetica samen met de juiste voeding en/of voedingssupplementen en een gezonde leefstijl. Deze werken samen, hand in hand.

Daarnaast zorgt de Nutri cosmetica voor verbetering, ondersteuning en optimalisering van de huid, haren, tanden en nagels.

De Nutri-cosmetica bevat natuurzuivere producten die op basis van hun unieke nutrionele samenstelling helpen bij het ondersteunend proces en het zelfherstellend vermogen van de huid, haren, tanden, nagels.

De cosmetica is hypoallergeen en vrij van:

• Chemische, synthetische-, geur-, kleur-, en conserveringsstoffen.
  • Paraphenyldiadimine (PPD), minerale oliën, petrolatum, parabenen, siliconen, PEG ( Polyethyleenglycol), en sulfaten.

Veel van mijn geselecteerde actieve ingrediëten uit de natuur cosmetica komen van nature ook voor in onze voeding en natuur en dat is een bewuste keuze. Veel stoffen worden o.a. door de huid en haren opgenomen, dus hoe natuurlijker die stoffen zijn, hoe beter het is voor je lichaam. Bovendien zijn natuurlijke stoffen complex samengesteld, ze bevatten ook dragerstoffen die ervoor zorgen dat de moleculen efficiënt door het lichaam kunnen worden opgenomen. Synthetische stoffen (vaak gebruikt in cosmetica) missen deze eigenschap en moeten zodanig geconstrueerd worden dat ze dat ook kunnen, eenvoudig is dat niet en vaak werkt het ook niet. De kans op allergie door synthetische stoffen in cosmetica is ook groter of treedt na verloop van tijd op wanneer het immuunsysteem verzwakt door ziekte en stress. Door hun eigen natuurlijke samenstelling zijn ze veilig en is de kans op allergie erg minimaal mede door eeuwenoude tradities en gebruik en ze zijn bovendien niet op dieren getest.

makeup